в Разширено 

Преглед на въпрос

НачалоПреглед на въпрос:
Вход

Асансьорни сервизи в София

Въпросът ми е към домоуправители,членове на домсъвети,въобще хора,които имат отношение към поддръжката на общи части в жилищни блокове и кооперации.Интересува ме каква месечна абонаментна такса за поддръжка на асансьор плащате,при колкоетажен блок?Услугите на кой сервиз ползвате,отзиви за сервиза?Някакви капани по договорите?
Имаме някакви брожения и недоволство във входа.И ако се наложи да сменяме сервиза,добре е да сме въоръжени с повече информация:)!

Пояснение от aвтора:
Много благодаря,Бамби!

Пояснение от aвтора:
Да,полезна ми е.От това,което ти ми казваш и от сайтовете,които намерих,установих,че сме плащали нереално нисък абонамент.Тия хора от сервиза,като стари клиенти максимално са ни щадили финансово.Обаче сега имаме много сериозна повреда,която не може да бъде отстранена тутакси, отделно ремонтът ще е скъп.Пришки ми излязоха на устата, да обяснявам на уважаемите съседи поотделно за какво става въпрос,обаче те са си решили,че светът се върти около всеки от тях.Звъняли пак поотделно в сервиза да тровят живота на служителката и сега нещата клонят към това сервиза да се откаже от нас,вместо ние от него.А реално не можем да си позволим друг сервиз,защото всякак ще е по-скъп.То и така едва крепим положението.Да не влизам в подробности за останалите финансови одисеи.Отворили усти като хипопотами,а никой не си мръдва пръста за нищо.А пък познай как можеш да им вземеш един лев.Не знам до къде ми дойде от капризни,неблагодарни и неадекватни индивиди!
Благодаря за помощта:)!А информацията със сигу

Пояснение от aвтора:
На първо четене и аз бях развила подобен ентусиазъм към наръчника, но когато трябва да се прилага на практика....Някой ми каза, че там където има разбирателство закон не трябва, а където няма- закон не помага!И за голямо съжаление е точно така.Нямам сила повече да балансирам между съседи и закони, и майстори, и институции.Жадувам да абдикирам от всякаква обществено-полезна дейност, ама на кой да оставя тия болни и безпомощни баби?!Ако можех да си убия чувството за отговорност, бих си направила голяма услуга:).

Пояснение от aвтора:
Ние в крайна сметка решихме да запазим стария абонамент заради ниската месечна такса.Имаме предимно пенсионери в блока и изключително ниска събираемост на средства.Но не виждам смисъл да ти препоръчвам нашия сервиз, просто не са коректни.Когато благоволят да свършат работата, я вършат както трябва, но въпросът е кога ще благоволят.Този ремонт отне 3 месеца, направо ми скъсаха нервите. Но от това, което проучвах, нормалната месечна такса е 4 лв. на асансьорна врата, примерно имате 6 асансьорни врати- 24 лв. По-скоро Бамби, като се върне от морето, ако може да ти каже при баща и кой сервиз ползват, защото явно са доволни. Не е без значение и районирането обаче.Колкото и да са коректни в един сервиз, ако е на другия край на София, няма да е много удобно.
Познавате ли някой, който може да отговори? Помолете го за помощ
Отговори: 5
Подреди по: дата рейтинг
Снимка bambi
04:45/09.04.2008
3.1 от възможни 5 с 8 глас(а) общо
Асансьорни сервизи:
АС 28 ООД, ж.к. "Дружба" битов комбинат, бл.120, 791083;
Асансьор ЕТ, пл. "Славейков" 4а, 9808945;
Астра Калинов ЕТ, ул. "Любен Каравелов" 7, 9801492, 9894213;
Асхо ЕТ, ул. "С. Михов" 86, 379665, 383170;
Бекс СД, ж.к. "Бъкстон" бл. 12, 565032;
Борвас ЕТ, ж.к. "Младост" зад бл. 411, 778005, 778036;
Витоша лифт КООП, ул. "Пиротска" 144, бл. 127 Б, 9200843;
Асансьорен сервиз кв. "Банишора", ул. "Подполковник Калитин", 321018;
Асансьорен сервиз ж.к. "Стрелбище", ул. "Червена роза" до бл. 32а, 589109;
Асансьорен сервиз кв. "Гео Милев", ул. "Н. Коперник", бл. 255 вх. А, 703147;
Асансьорен сервиз бул. "Гоце Делчев" бл. 78, 599032;
Асансьорен сервиз ж.к. "Св. Троица", бл. 127 Б, 217017;
Асансьорни повреди - 987 47 30, 987 83 14, 988 39 13;
и
http://goldenpages.bg/bg/directory/b...F0%E8/%D1%CE%D4%C8%DF
Баща ми е домоправител на вход-на 8-етажен блок и си спомням, че плащаше месечна такса от 30 лв. Тъй, като сега е късно да го "тормозя", ще ти дам точно инфо утре.
Вашето мнение:
Снимка bambi
02:38/10.04.2008
3.7 от възможни 5 с 9 глас(а) общо
Ето още инфо от "извора":-) Абонаментната такса е 36 лв. Като се плаща всеки месец, или може да предплати, за 2,3... месеца. Това е такса за подръжка. В тази такса влизат елементарни повреди. Ако се наложи смяна на някоя част с нова, която не могат да я ремонтират- то от сервиза уведомяват каква е цената и дали да започват да извършват ремонта. Стойността на частите- може да се изплаща на вноски. Така е при държавните асансьорни сервизи. При частните- нямам представа. Но определено минуса е че в почивните дни не работят. А плюса е, че почти винаги успяват да ремонтират всичко по асансьора. Държавните сервизи си имат резервни части, които сменяват - без да се налага допълнително плащане от живиущите. На основание месечната такса. Дано това да ти бъде полезно. Логично е до някъде частните сервизи да сменяват всичко по асансьора с цел да прибират пари, което няма да се отрази на живущуте във входа. Днес разпитвах познати, попаднах само на едно мнение за частен сервиз за асансьори- определено имали проблем със свързването на мобилния телефон, което се отразявало на нервите на живущуте на горните етажи. Относно договорите- след 12 месеца е безрочен. Плащаш и ти го подържат. Спираш и само ги уведомяваш, че прекратяваш договара си с тях. Все пак е хубаво да се погледне договора, да не са измислили някоя "тъпотия" за по-дълъг период. Надявам се, това да ти е полезно към информацията която ти трябва!
Вашето мнение:
Снимка veromero
12:18/09.06.2008
3.2 от възможни 5 с 6 глас(а) общо
Малко късно, но все пак и аз да се включа:)

Понеже си намерих наръчник на домоуправителя и волно споделям информация от него:

Етажната собственост трябва да сключи договор за поддържането и ремонтирането на асансьора с фирма, получила разрешение за извършване на такава дейност от Главна дирекция “Инспекция за държавен технически надзор”. Обслужващата фирма срещу договорената абонаментна цена е задължена да:
• инструктира срещу подпис представител на етажната собственост за условията за безопасна експлоатация на асансьора;
• извършва не по-малко от 3 функционални проверки на 30 дни;
• извършва техническо обслужване и планово-предупредителни ремонти;
• води дневник, в който се отразява техническото състояние на асансьора и резултатите от извършените проверки, обслужвания и ремонти;
• осигурява 24-часово непрекъснато аварийно обслужване на асансьора, включващо освобождаване на пътниците при аварийно спиране на кабината, оказване на помощ при аварии и злополуки и спиране на асансьора при технически неизправности.
Всеки асансьор трябва да има ревизионна книга, дневник и техническо досие.

Внимание!
Машинното помещение на асансьора трябва да се заключва.

Фирмата, която поддържа асансьора, трябва да постави табели, съдържащи:
 указание за ползване на асансьора и за поведението на ползващите го при аварии и злополуки;
 забрана за самостоятелно ползване на асансьора на деца до 7-годишна възраст;
 номера на телефона, на който да се съобщава за забелязани неизправности (за това основно следи лицето, преминало инструктаж за безопасна експлоатация на асансьора), аварии или за необходимост от освобождаване на пътници.
Аварийното обслужване на асансьора се извършва в срок до 1 час от получаване на сигнала.
Разходите за използването и поддържането на асансьорната уредба се разпределят според броя на обитателите, без децата до три години. Общото събрание на собствениците и наемателите/ползвателите може да реши разпределението на тези разходи да стане по друг начин, както и да освободи от тях някои от обитателите на долните етажи.
Вашето мнение:
Снимка zehir
09:36/01.07.2008
2 от възможни 5 с 4 глас(а) общо
Моля Ви, и нашия вход е изправен пред проблема с асансьорните сервизи, бихте ли препоръчали някой, както и да ми кажете какви са ориентировъчно месечните такси.
Благодаря!
Вашето мнение:
Снимка jana4
16:43/26.01.2009
4 от възможни 5 с 3 глас(а) общо
Ползваме услугите на АС 28 ООД. Не сме доволни. НИКОГА не идват да поправят асансьора в събота, неделя или празничен ден, а като че ли по някакъв магичен начин той се разваля точно тогава! Никога не сме видели да се прави профилактика за сметка на месечната такса, която заплащаме. Налага се да се обаждаме по няколко пъти всеки път при повреда. Да не говорим, че при поправка в понеделник (примерно) в сряда или петък асансьора пак е повреден. Трябва да дойде техник няколко пъти, за да го оправи най-сетне. Търсим друга фирма за района на Дружба и се надявам да предложите сериозни хора.

Вашето мнение:
Подобни въпроси:
Моля, използвайте системата за рейтинг. Вашето мнение е от значение!
Ако не сте намерили, каквото тъсите, можете да зададете Вашия въпрос тук
Задай въпрос
Directno.com
| Начална страница | Зала на славата | Регистрация | Вход | Правила за ползване | Политика за поверителност | Помощ | Контакти | RSS |